Informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można uzyskać w trybie wnioskowym, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. (t.j. Dz.U.2022.0.902). Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w 14-dniowym terminie, podmiot zobowiązany powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Wniosek można pobrać, klikając w poniższy link:
Wniosek o Udostępnieniu Informacji Publicznej
Wniosek należy przekazać do Poczty Polskiej S.A. w jednej z niżej wymienionych form:
– pocztą na adres:
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8,
00-940 Warszawa (z dopiskiem „Biuro Bezpieczeństwa”),
– złożyć osobiście w Kancelarii Głównej, adres jak powyżej,
– przesłać na adres email: informacja.publiczna@poczta-polska.pl
ePUAP: /Poczta_Polska/SkrytkaESP